tugce1003 bende 1 kutu içtim şuan 13 haftalıgım , benım en başından beri regl agrısı kasık agrım vardı son haftalarda azaldı ara ara oluyor, fakat doktorum hiç bir riskim yok diyor, hala daha bile agrıyor genel olarak bazen de vucüt yapısı etkili belkıde , doktor bir risk yok diyorsa size zaten kişiye göre agrılar degişiyor bence içinizi rahat tutun