Hulya2222 İyi günler hanımlar bı sorum olacaktı sezeryan doğum yaptım bebeğim doğduktan 1 saat sonra kuveze alındı solunum zorluğu cekiyor dediler kaç gün kaldı acaba başına gelen varmı bide enfeksiyon var demisler
Kbraozkn Hulya2222 salı günü 38 haftalık olarak doğum yaptım solunumla alakalı sorunu 1 günde atlattı şuan yanımda ama antibiyotik tedavisi 3 gün devam edicek
ikincimucizemmmm Hulya2222 beş gün kalmıştı oğlum hem nefes alamama hem enfeksiyon ama şükür çabuk atlatmıştı morelini yüksek tut senin sütüne ihtiyacı bar canım tez zamanda kavuş inş