Brnrky 1 haftadır kasik karin agrisi cekiyordum 2 gün hastanede yattım serumlar aldım simdi biraz daha iyiyim agrilarim hafifledi dun doktor a gittim coraspin ve femix omega verdi birgün birini birgün birini icecekmisim ve progestan iğne verdi haftada bir hapinida vardı günde 2 kez sadece ağrıya bu kadar ilaç çok diye düşündüm doktora kullanmasam dedim kullan dedi çok kararsizim ne yapsam? Bebeğe çok ilaç gidiyor zararı olur mu?
Minikmucizemveben Brnrky. Progestan iğne ve hapı düşük riski için veriliyor onşarın bebeğe kötü bir yan etkisi yok aksine rahme tutunmasını kolaylaştırıyor diğer ilaçlarıda uygun olmasa vermezdi bence. Kaç haftalık hamilesin geçmiş olsun
1987gokce Brnrky şuanda Ferrum Fort, decavit, d vitamini, balık yağı, şeker düşürücü glifor kullanıyorum ve haftada 1 b 12 iğne verdi 😕 hayatımda sadece ağrı kesici kullandım bu kadar ilaç fazla ama hersey bebekler için bütün depolarimi tüketmiş sağolsun 😊
Brnrky Minikmucizemveben 22 hastalığım doğru vermezdi ama kararsız kaldım femix vitamin balık yagi onu içerim sorun yok ama coraspin kan sulandiriciymis benim kanimda pıhtılaşma yok ki
Minikmucizemveben Brnrky yani evet öyle bir rahatsızlığınız yoksa neden verdiğini doktorunuza sorup öyle kullanmanız daha iyi düşük ilaçlarını risk gördüyse vermiş olabilir ama size bilgi vermemesi tuhaf kaçıncı haftanızdasınız geçmiş olsun
1987gokce Brnrky ya işte bizim stokları tükettikleri için kullanmak lazım hatta doğumdan sonra da kan verip takviye almak lazımmış. Diş kayıpları, saç ve cilt problemleri yaşanıyormus. Geçmiş olsun 😊
Brnrky 1987gokce vitaminlerimizi hep tuketiyor bebislerimiz iste ben hamilelikten önce hastaneye gitmezdim hiç simdi hastaneden gelemiyoruz
Mrverh Bende kullanıyorum coraspirin vinalac ve progestan coraspirin kan sulandırdğı işin bebeğe giden kan akışı hızlanıyormuş ve düşüğü engelliyormuş bende progestan dan korktum vajinal olarak sabah akşam kullanacakmışım
Mrverh Brnrky evet 3 gün az akıntım da leke geldi o güzden progestan verdi ama ben 8 ay önce kürtaj oldum o yüzden bana coraspirin ve vinalac verdi
Mrverh Brnrky bence kullanmaya devam edin ben doktoruma sordum kullan dedi mutlaka bişeyi vardır kanamamı var sizde de
Brnrky Minikmucizemveben 22 haftaligim bebek iyi cok şükür tahlillerimde temiz çıkıyor 2. Bebeğim 1. Sezeryan olmuştu doktor sezeryandan da kaynaklı olabilir dedi bazı gebeliklerde ağrılı geçiyor dedi