Merhaba anneler annelerin hakkı ödenmez kesinlikle 6 da yatisim yapıldı damar yolum açıldı dosyalar tamamlandı önlüğümu giydim 7 ye 10 kala ameliyathane ye indirildim 3 kez belimden ıgne yapıldı ve onlar beni mafetti mide bulantısı ter basma baş omuz agrısı ben hayatımda ilk defa böyle oldum.. ilk dogumum da Asla bunu hissetmedim ama bunda çok hissettim kotuydu her neyse her dogum bir olmuyor yatırıldim üstüme kat kat carsaf örtüldu ve hemen başlandı 07.09 da doğdu oğlum çok şükür cekistirmeleri hissettim ama acim yoktu bir yandan oğlumun giydirilisini izledim daha sonra oğlumu çıkardılar yukarı 15 dk sonra ben geldim sutum sukur hemen geldi ama cok az yine de sureklı emzırıyorum 3 kere kaka yaptı cok sukur gogsum de yara oldu çok acıyor ama olsun sorun yok kalktım yurudum sondam çıkarıldı bunlar asla acı baş dönmesi yapmadı şimdi sadece göğüs yaralarım var onun haricinde sukur iyiyim sormak istedikleriniz varsa buyurun
🙂