ElifLeyla Yildizanne nette sirkeli suyu pamukla sürün yazıyordu yaptım işe yaramadı yıkıyorum olmuyor çorapla çorapsız hiç bi tür sonuç yok ama benim gebelikten önce de ara ara oluyordu ama gebelikten resmen her gece
Yildizanne ElifLeyla inanın aynı durumu yaşıyoruz gebelikten öncede vardı ama şuan hat safhada umarım bebiş doğunca geçer yoksa kötü olurr
ElifLeyla Sulegorkemakyol ya benim şekerle alakalı bir sıkıntım yok hatta açlık tokluk şekerime de bakıldı onda da sıkıntı yok bu defa kontrolde Dr a sorayım aslında
Oslemserbestt 16.haftamdayım bendede var avuç içi ve ayak yanması nedenini bilmiorum menapozlular gbiyim sanırım adet olamadıgımız için oluyor