18 nisanda kahverengi akıntım oldu ve şiddetli bel ağrısı çektim 2 gün ama adet kanamam olmadı her gün sadece bir damla çok açık renkte bi lekelenme oluyor ama ayiptir söylemesi de vajinamda 2 gündür ıslaklık var hep bi şeffaf akıntı gibi ne demek oluyor bilemedim başına gelen var mı hanımlar 😶😶