Susu41 ilk haftalarımda benimde çok dusuktu zaten hamile kalmadan da devamlı iğne kullanıyordum . Hamile olup yine düşük olunca benexol ilaç başladı dahiliye . Onu kullandım bir ay içinde tavan yapmıştı ama balık , et, yumurta ,peynir falan baya yüklenmiştim ilaçla beraber. Tavan yaptı diye ilacı bir ay kestim yani tek tük içmeye başlamıştım yine düşmüş doktorum iğneye lüzum yok ilac ve süt urunleryle desteklememim yeterli olduğunu söyledi bu ay yine bakicaz yükseldi mi 🤦 çok dengesiz ilerliyen bı değer