Merhaba bayanlar tecrübesi olanlardan bilgi almak istiyorum dün kontrolüm vardı gittim bugüne kadar ilk aylarda düşük riski kanama vs geçti düzeldi durumlar sonra bebek iyiydi gelişimi filan güzel bende karaciğer sorunlari çıktı normalde de akciğer sorunum ve romatizmam var kısacası zor geçiyo zaten bu haftalarda da daha çok tadını çıkarmaya çalışıyorum toparladim bulantı kusmalar azalmıştı bebeğim hareketli sağlıklı güzel gidiyoruz dünkü kontroldede bebeğimin başı aşağı dönmüş doğum pozisyonuna geçmiş doğuma hazır bekliyomuş hiç agrın yok mu dedi yok dedim işte yasaklar koydu oruç hareket yürüyüş yasak seyahat yasak bebek düzelmezse her an doğum olabilir dedi çok erken deilmi dedim erken ama durum bu eğer dediği gibi olursa prematüre kuvez vs olur çok uzattım ama sorum şu dün biraz şoktan da olsa sormayı unuttum bi dahaki kontrole de var daha kasılma olursa şancı olursa bekleme gel dedi bu doğum kasılması ve sancıları ne şekilde oluyo kişiden kişiye deişiyodur tabi de ara ara kasik ağrılarım düzensiz oluyo ama normal ağrı gibi hafif geliyo tecrübesi olanlardan bilgi rica ediyorum