Oğlumun adı Ali, güneşim diye seviyorum. dünyamı aydınlatıyorsun, kalbimi ısıtıyorsun diyorum çok hoşuna gidiyor (3yaş).. yani bence isim olarak da çok güzel çok anlamlı.. eşyaları,odası,kıyafetleri, ilk yaş doğum günü konsepti vs güneşli olur ne güzel ☀️🍋