Biraz kısa olan Doğum hikayemle karşınızdayım😀 38 de gelen minik adamım😀 sabaha karşı başlayan sancılarımla birlikte sabah daha da artan sancılarla hastaneye geldik 8.30 da ve 09:05 de minik adamım kucağımdaydı ikinci hamileliğimdi ikinci daha çabuk oluyormuş doğruymuş 😀 rabbim herkesin evladını sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin🙏🏻🙏🏻