Kızlar ramazan ayında cocugu olmayanlar ıcın Enbiya suresinin son sayfasını hayırlı sağlıklı evlat sahibi olabilmem icin 70 kişinin okuması gerektiğini duydum. Yer gök dua üzerine benim ıcın bu niyetle okuyacak olan olursa bildirirse cok sevinirim.
İlk kez böyle bir post actım biraz cekindim ama dua edendende etmeyendende Allah razı olsun , tup bebek tedavisi oluyorum su an