Nazli71 Merhaba arkadaşlar bugün doktor kontrolüm vardı 18haftalığım.ii gündür sağ tarafmda bi ağrı vardı kontrole gittğmde doktoruma sordum ve oda 3lü test için ultrasona gönderdiğinde böbreğimede bakılmasını istedi. Ultrasonda bakan doktor sağ böbrek damarlarında genişleme olduğunu söyledi. Doktorna sonucu gösterdim ve bni ürolojiye gönderdi. Ürolojideki doktor gebeliklerde olabileceğini ve kateter takılacağını söyledi. Son kez bikaç tahlil istedi sonuçlar yarın çıkacak. Sizde böyle bi sorun yaşayan oldu mu? Kateter taktıranlar süreç nasl işledi biraz endişelerim var açıkçası😔
Ellaa Cok gecmis olsun Bendede bobrek genislemesi var cok agrili bir surec Iki gun hastanede yattim suan taburcu oldum ignelerim var fakat doktor henuz kataterden falan bahsetmedi bana
Nazli71 Ellaa sizede çok geçmiş olsun gerçekten ağrılı oluyor beni uykudan uyandırıyor. Bilmiyorum bnm doktorum kataterden bahsedince çekindim bi.aceba taktırmasammı dedim ama bilmiyorum 🤔😔