Kızlar merhaba, ben 4 haftalık hamileyim. 2 ay önce kovid geçirdim, ama hiçbir ilaç falan kullanmadım, yalnızca kan durultucu ilaç verdiler. Ayakta geçirdim hastalığı. Bugün doktora gittim ve kovid sonrası hamilelik olduğu için tehlikeli ola bilir dedi. Çok korkuyorum. Boyle bir durum yaşayan oldu mu??