Arkadaşlar affınıza sığınarak soruyorum, bu tarz yorumların ne bilimselliği var ne anlamı, peki neye yarıyor? 15.haftayı beklesek onun yerine, zira cinsiyeti böyle belirlenebiliyor olsaydı zaten doktor söylerdi. Tahminlerin yarısı kız yarısı erkek, yani tahmin yürütmek bir işe yaramaz, belki de sadece anne baba adayının gönlü hoş olur. Göbeğimizin şekli, yediğimiz acı veya tatlı veya bebeğin bulanık ultrason fotoğrafları cinsiyeti söylemez. Bu bana hurafeleri yaymakla eşdeğer geliyor.