mervg1 gümüş kapak aldım canım o yüzden göğüs pedi almadım çok yapışıyor acıtıyor dediler kardeşim de 6 ay oldu doğum yapalı o da hiç kullanmadım dedi gerekli olursa sonradan alırım diye düşündüm 🥰 sling düşünmüyorum çünkü hem kış bebeği olacak hemde çok fazla dışarı çıkamıyorum evim merkeze 15 dk falan dışarı bebek arabasıyla çıkarım diye düşünüyorum