isilersu Napıyorsunuz kızlar bugun kan testi yaptırdım ve hiç moralim yok… dışarda hava okadaar güzel ki hiç moralim yok beklemedeyim şuan…Umudumu kaybetmemeye bakıyorum ama olmuyor modum çok duşuk yani… yine 00 çıkıcak eminim yani
isilersu Denizyildizii içim çok sıkılıyor ağlamanın son noktasındayım içimden geliyor…. akşam ustu cıkacak canım
Booncukk isilersu amaaan kız nolcak üzmeyin be kendinizi bu kadar 😀 3 4 tur daha sevişmek için bahane oluyor işte 🤪🤪 eşime diyorum artık tutarsa ne ala tutmazsa sevişiriz 😂🤣 Pozitif olalim.. hayat yeterince zor zaten kendi kendimize zorlaştırmayalım 💕🌸 olcak öyle de olcak böyle de olcak
Booncukk isilersu 😊 tamam sorun yok Adet olursun bi güzel ovulasyon takibi yaparsın denersin tekrar ❤️