Kuzeyegemoms Kızlar merhaba, malum biliyorsunuz 3 günlük sokağa çıkma yasağı var. Benim yarın a randevum var hastaneye giderken polis çevirirse hastanenin gönderdiği randevu SMS i yeterli olur mu?
Suheyla06 Kuzeyegemoms hastaneyi arayıp randevular iptal mi diye sorsanız belki iptal olur ve yeterli olur bence SMS
[silindi] Kuzeyegemoms hayır randevular özelde de devlet hastanesinde de geçerli iptal edilmedi smsi göstermeniz yeterli
Kuzeyegemoms Suheyla06 hastaneyi aradım randevumda bi değişiklik olmadığını SMS ile gelebileceğimi söylediler ama bazı postlar da belge istendiği yazılmış 🥲
Suheyla06 Kuzeyegemoms polislere kalmış kimisi umursamıyor bile acile yeğenimi götürecektik 112 yi aradık izin için polis memurunun vicdanına kalmış ceza dedi 155i aradık biz ilgilenmiyoruz dediler
Kuzeyegemoms Suheyla06 hastane biraz eve uzak 20 30 dk araçla o yüzden biraz endişelendim insallah sıkıntı çıkmaz 😊
Austosprensi_ Kuzeyegemoms hiçbişey olmuyor gidebilirsin tabiki ben hep cumartesi alıyorum randevumu daha sakin oluyor kimse de cevirmiyor cevirse de randevumu gosteririm ayrica hamileyim ne dicekler zaten sıkıntı yok gidebilirsiniz
Selinnn123 Kuzeyegemoms sms yeterli oluyo canım çünkü benimde cumartesi var sms duruyo onu gösteriyorum sıkıntı olmuyo
milla-s Kuzeyegemoms hamileler bu yasakta daha esnek tutuluyor merak etmeyin. Allah korusun acil bir durumumuz da olabilirdi yani. Ben SMS’i gösterip gitmiştim, hiçbir sıkıntı olmadı, umarım siz de sorunsuz gidersiniz☺️
Portakalgeliyor Kuzeyegemoms evet yeterli oluyormuş bana da cmt gel dedi ama ben erteledim haftaya gidicem artık nasipse :)
Mzgnormann Kuzeyegemoms gidebilirsin banada sms gönderdiler çevirme olursa onu göstermeniz yeterli olur dediler