Duygu17 canım ben içindeki iğneyi 4 5 günde bir değiştiriyorum sadece ben kullanıyorum diye.ölçüme de gelince sabah öğle akşam önce yemeğe başlamadan açlık ölçeceksin yemeği yedikten 1 saat sonra da tokluğu ölçeceksin.yemeğe başladığın ilk andan itibaren 1 saat sonra diyen de var bitirdikten sonra 1 saat diyen de var orayı tam ben de anlamadım herkes bir şey diyor ben ortalama bi zamanda ölçüyorım çok da fark etmiyor zaten