Serappp14 7 haftalık hamıleym ama kendımı hasta gibi hıssedıyorum sureklı midem kötü ıstahsızım hersey kotu kokuyo nefes nefese kalıyorum sureklı yanı benım gibi hısseden varmı sureklı yatasım var hanıle degl hastayım sankı 🤢🤢
Birtane2307 Serappp14 o donem hepimiz oyleydik canim cok cok normal birkac hafta sabret sonrasi cok guzel bir donem yani en azndan benim icin 3.4.5.6.aylar cok iyi 7.8.9 dan korkuyorum 😄
Busraaa12 Serappp14 bende de öyle oldu canım 8 haftaya kadar ilk bir ay bulantı yaşamadım 1 ay boyunca bulantım oldu iki gündür iyiyim bu seferde çocuğa bir şey mi oldu diye düşünmeden edemiyorum 😔
feyzaa34 Serappp14 bugün tam 8 haftalık oldum bi anda iyileştim sanki🥰❤️☺️😂 kızıma hamileykende 8 e kadar kötüydü ama bu gebelik bi felaketti🥴
hellobaby0 Serappp14 o haftalar öyle maalesef inşallah en kısa zaman da geçer ben 15-16 haftaya kadar çektim
Serappp14 Birtane2307 umarım öyle olur ya kafamı yastıktan kaldıraam basım donuyo mıdem bulanıyo sureklı yatmak ıstıyorum 😐
Firstlady Serappp14 aynen ben de oyleyim 7+5. Uykusuz, halsiz, istahsiz😒 zorla yiyorum yemek falan. Bir an once bir ay gecse de duzelsem diye dua ediyorum🥲
Ervam2015 9+3 oldum bende aynı öyle zorla yemek yiyorum midemin bulantısı geçmiyo mahvediyor beni biran önce geçer inşallah