Zeyneep7 Burda bilmem kaç post açıp bir sürü soru sordum ama sonunda galiba ikinci çizgiyi hayal de olsa görüyorum.. sizce var mı? Adetime 3 4 gün var bir de sabahki idrar ile yapılmış bir test değil
10Seher10 Zeyneep7 hayal meyal var canım ama en net adetinizi bekleyin ya da sabırsızlanıyorsanız bekletemem derseniz de kan vermenizi öneririm. İnşallah vardır. İsteyen herkese Allahım nasip etsin 🧡
Alle_ Zeyneep7 bende görüyorum ikinci cizgiyi daha erken yaomıssın ama belli oluyo bence bekle biraz istersen yada kanda baktır
BegumIscanTunc Zeyneep7 bende gördüm var gibi canım adetin geçince tekrar yapıp kan ver en sağlıklısı bu
ilkgozagrimhavinim Zeyneep7 bende adetime 3 gün kala yapmıştım böyle çıkmıştı. 2 gün sonra tekrar yaptım daha koyu. Adet günüm kan vermeye gittim beta hcg 127 çıktı. Şimdi 10 haftalık hamileyim çok şükür🙏🏻 2 gün sonra tekrarlayın sizde
Ayseyavuz Zeyneep7 gördüm ben de ilk yatgmda sabah yapmamstim byle hayalet ckti bir hafta sonra tekrar yaptm çıktı canm bilac gün sonra yine yap derim
sehrengiz_8 Zeyneep7 ne hayali canım fotoğrafta bile gözüküyor hayırlı olsun İnşaAllah sağlıklı bir gebeliğin olur