Ardenaslanmom hic moralini bozma canim 6 gün içinde cikiyor gerek cevremde gerekse işim geregi cok görüyorum solunum icin yogunbakima alinan bebekleri.yeni dogan 10 bebekten 7 si yogunbakima aliniyor ve hepsine solunum sıkıntısı deniyor.belli saatlerde emzirme için git gidemiyorsan süt sağıp birak mutlaka.gecmis olsun hayirla kucagina al insallah