basakhanim Spinal sezaryen doğum yapıp şiddetli boyun ağrısı yaşayan var mı? Doktor minoset ve parol vermiş. Parol güvenli ama minesot sütüme geçer diye ancak 1 tane içebildim. Böyle bir tecrübesi ya da çözüm önerisi olan var mı?
DKaya basakhanim benim aşırı baş ağrım olmuştu 3 gün kafamı.kaldiramadim. ağrı için bol kafein öneriliyor spinalde ama boyun ağrısını geçirir mi bilmiyorum
Yagmurr34 Bende 10 gun once dogum yaptim eve geldiğim de boyun agrim cok oldu ilac kullanmadim surekli sicak bisey tutup dus aldim gecti
Yagmurr34 basakhanim cok üşümüş tüm cikinca dogumdan heryerim kaskati kesildi ama dedgim gbi yapinca gecti çok şükür