Sulee_ daha iyi değil mi az kilo almak ve göbeğin a çıkması. Sonuçta gebelikte diyetle kilo bile verebilirsiniz. Sizin açınızdan hem daha iyi olur. Yani kilo alıp göbek çıkınca insanlar heves ediyor anlıyorum ama bide şu açıdan bakmak lazım. Ağırlaşıyosun, bel sırt bölgene yük biniyor, hateketlerin kısıtlanıyor, ağrıların arıyor, çatlıyosun . Yani sağlık açısındanda düşünmek lazım. Bedenimiz bize doğumdan sonra da lazım. Özellikle bel sırt bölgesi fıtık gibi sonradan sıkıntı oluşturabilir. Bence takmayın. Diyetisyenle görüşün , her gün yürüyüş yapın, kilo vererek bile tamamlayabilirsiniz. Çok ta güzel olur. 👍 hem her gebelik aynı değilki niye insanlar kıyaslıyor