Kızlar 18 haftalık hamileyim 10 gün önce gittiğimde plesenta aşağıda dedi doktor dikkat et dedi az önce lavoboya gittim peçetede kahverengi kırmızımsı akıntı geldi çok azdı ama neden olabilir acaba yarın tekrar kontrolüm var zaten acaba şimdimi kalkıp gitsem