Aslanannesiayse Canım başta eşim kolumdan vuruyordu iğneyi bana acilde eşime nasıl vuracağını gösterdiler ona göre yapıyordu fakat kolumdan çok canım yanıyordu burada okumuştum göbek acımıyormus ben kendim göbekten yapmaya başladım çok çok az acıyor bacaktanda yapılıyormuş ben hiç yapmadım göbeğim mosmor oldu ama dayanacagz mecbur seninkisi yine iyi az kullanacaksın haftan büyük ben baştan beri kullanıyorum doğuma kadar da devam edeceğim. Yeri pek farketmiyor ama ben göbekten yapmanı öneririm acısı en az olan bölge.