Hulyaebrar Kızlaar bebeğinize hemen bebek odası yapacak mısınız yoksa birazdaha büyüyüp odasına yatiracağınız zamana erteliyor musunuz? ☺🤗
Su123 Hulyaebrar şuan yapmayı düşünmüyorum yapmamda odasında yatmicak gereksiz geldi bana büyüsün inşallah öyle yapmayı düşünüyorum 😍
Omerhatice Hulyaebrar ben oğlumda oda yaptım gece yanımda onun dışında gündüz hep odasında idik gündüzleri orda yatardı simdi kizim oluyor nasipse Abisi odasında yatıyor gece Kizimda gece yanımda gündüz abisiyle birlikte odada falan olucak insallah🤗
Hulyaebrar MihricanA Bende 5 6 aylık olduğunda yapayim diye düşünüyorum şimdilik beşik aldım kendi odam için 😊
MihricanA Hulyaebrar Anneyani var bende de ama hevesim vardi yaptim bi dolap bir de büyüyen besik aldim ben hepsini kullaniyorum suan 3 aylik
Kestanesekeri Ben yapacağım inşallah kızıma boş odam var.Ve odam aşırı dağınık hem pislik ortadan kalkar ham de ben düzen delisiyim.çocuğin bi düzeni olsun kıyafet oyuncak vs
Beyzan Hulyaebrar ben erteledim şimdi iki yaşına geldi çok tatlı bir odası oldu oyuncaklari ile dolu bir yaşam alanı oldu. İyiki de öyle yapmışım diyorum 🙂