35+3 haftalık gebeyim bu haftama kadar gayet iştahım yerindeydi iyi besleniyodum son 4 gündür diş agrısı baş agrısı kulak agrısı bi arada yaşıyorum yani boyundan yukarsı full agrıyo ateşim var gibi hisediyorum bunların hepsi diş enfeksiyonundan meydana geldi bunların hepsi bi arada olunca 4 gündür nerdeyse hiç bişey yiyemiyorum acaba bebegimin gelişimini etkiliyomuyum die düşünmekten üzüntüden iyileşemiyorumda ilaç kullanmama ragmen piskolojim çöktü resmen bebegim aç kalıyo die