Kızlar 8 günlük bebeğim var 5 günlükken doktora gittik hafif sariligi var dedi kan fln verdik Allaha sükür cok olmadigini sık sık emzirmem gerektigini soyledi doktor ama icim rahat etmiyor bebegim sürekli uyuyo sariliktan zorla uyandiriyorum emziriyorum sorum şu az olan sarilik zamanla cogalirmi acaba anlarmiyim ben cogaldigini belirti verirmi basina gelen varmi🌸