Merhaba herkese hamileligimin basindan beri hic 40 haftayi gorucegimi tahmin etmezdim 37 38 haftalarda dogurcam oyle hissediyorum derdim ama nerde gelen giden yok bugun tam 40 haftalik olduk dun doktordaydim hersey yolunda normal dogum olarak ilerliyo suan doktorumuz 41 e kadar bekliyoruz dedi bendede karnimin arada bi sertlesmesi ve vajinamda ayaga kalkinca baski ve agri disinda bi belirti yok karnimda asaya dustu baya size sorum dogum yapan anneler ne gibi belirtileriniz oldu dogumdan once vajinada agri ve baski dogum belirtisimi acaba ben ne zaman dogurucam 😂 kafamda deli sorular