Hepinize hayırlı ramazanlar öncelikle size bi sorum olacak utanarak soruyorum cunki bilmediklerimi burdan öğreniyorum etrafimdaki insanlara soramıyorum…29+3haftaligim benim göğüs ucum fazla yok sağ gogsum ucum brz var diğerinde yok..dogumda kızimi emziremicegim diye korkuyorum acaba tutabilirmi yoksa süt pompası almalimiyim ışe yarayışlı bsymi bilgi verirseniz sevinirim