Zeynep007 Merhaba kızlar kahve veya çay ile alakalı doktorunuza hiç sordunuz mu acaba ? Özellikle uyku bastığı zaman Türk kahvesini çok arıyorum bazen de demli bir çay 🤭 ama çekiniyorum
Deletedmom23234 Zeynep007 Demli çay içmesek daha iyi🙈 kansızlık yapar 🥺 türk kahvesi de içebilirsiniz ben çok aramam 2 3 günde bir 🤭
mlkkk Zeynep007 hamilelikte çay kahve bebeğe etkisi olduğu için değil kafeinin annenin uykusunu kaçırdığı için az içilmesi öneriliyor kasılmaya düşüğe sebep olacak gıdalar dışında herşey anne için genelde yasak bebeğe etkisi olacağından değil 😊o yüzden içebilirsin
Balonnnnn Zeynep007 çay içemiyorum mideme dokunuyor ve tansiyonumu düşürüyor. Sütlü kahve içiyorum ancak
MeryemD34 Ben caydan tiksindim. Ama turk kahvesini içebilirsiniz gunde 1 tane abartmadan. Cayda kansizlik yapar bence hamilelik zamaninda cok tüketmeyin.
Momandmom Zeynep007 günde bir fincan kahve içebilirsin dedi doktorum. Çayı da açık içiyorum sadece kahvaltıda
EymenAli21 Zeynep007 çay kahvaltıda iki bardak oda açık başka içmem kahvede on gunde haftada bir öyle içiyorum bazen sütlü yapıyorum bı sorun olmadi
ilkannelikkk Zeynep007 Her gün 4-5 bardak çay içiyorum bi sorun olmadı kahve de canım ne zaman isterse içiyorum.
eminerol Zeynep007 içilir ya öyle kötü şeyler getirmeyin akliniza çaydan kahveden ’ne zarar gelebilir …cay kahve kola cips ’ne ararsan yiyorum valla ben😁
Krizantem_ Zeynep007 Doktorum günde 1 fincan Türk kahvesine izin verdi içiyorum.. Çay pek sevmem eşim içerken akşamları onunla beraber 1-2 bardak bazen içerim.
Nefii Doktor bana içebilirsin demişti ben çay tiryakisiyim sadece abartmadan açık içiyorum ne olur ne olmaz diye
Busehnm Zeynep007 bana çayı limonlu ve açık olmak şartıyla iki bardak içebilirsin dedi, Turk kahvesi serbest, nescafe yasak . Demir eksikliği var bende daha da dusmesin diye bu şekilde.
emiras59 Zeynep007 bana çayı açık ya da limonlu bir bardak iç kansızlığın var dedi ama ben içiyorum bi sıkıntı olmadı içmezsem başım ağrıyor kahveyi de aklıma gelirse haftada 1 bazen hiç içmiyorum 😏 çay içtiğim için kan yapsın diye ilave siyah kuru üzüm yiyorum pekmez falan içiyorum dengelesin diye
greybrde Zeynep007 açık çay faydalı olduğu için ben açık çay içiyorum sabah 4 bardak akşam 3 bardak ortalama
cemreninannesi67 Zeynep007 ben kahve değilde çay çok içiyorum çok içiyorum dediğim sadece akşamları haftada 4 gün anca 2 veya 3 kupa içiyorum
Mimhb Zeynep007 bende kansızlık çıktı ve 12. haftada olmama rağmen bebek 1 hafta geriden geliyor o yüzden hiç çay kahve içmiyorum. İçiyorum birşey olmuyor diyenlere bakma kendi durumuna göre karar ver.
ogrencianne35 Zeynep007 1 fincan türk kahvesi içilebilir bir zarari yok çay da en fazla 2 bardak içiyorum
3851 Zeynep007 Gunde 1 fincan turk kahvesi iciyiorum kahvaltida da 2 bardak cay iciyorum bi sikinti yasamadm