Sekerinannesi Kızlar hamile olduğunuzu ailelere çevrenize falan ne zaman açıkladınız ben hiç söylemek istemiyorum uzunca bi süre herkes bi laf söylüyor sonra siz nasıl yaptınız buyrun paylaşın fikir olsun 😅
Derya Sekerinannesi kalp atışlarını duyup herşeyi sağlıklı ilerleyene kadar kimseye söylemedik ailelere söylerken de bir çift patikle söyledik onun dışında kalan çevrem de 4 . Ayı bitirince öğrendiler o zamana kadar pek yaymayı doğru bulmadım nazar değer bir şey olur diye 🌸
Kayraninannnesi Sekerinannesi ailelere hemen söyledim valla ne yalan söyleyeyim duramadım 7 aylık olduk çok şükür 🙏
Mom041 Sekerinannesi ilk annemi aradım test yaptırdıktan sonra. İlkimi başka biriyle paylaşmak istemedim. Annemin de nazarı değmiceğine göre söyledim hemen yani test yapar yapmaz :)
ilkbebekannesi Sekerinannesi Biz çok acemiydik doktora gittiğimizi söyledik 2 haftalık hamileymişim demiştik 😂Annem kızmıştı niye bu kadar acele ettin diye😂 O zamanlar düşük tehlikesi tutundu mu tutunmadı mı mevzuları varmış biz bilmiyoruz tabi😂 Hemen söylemiştik daha iki haftalık bebeğe hastane çıkışı filan almaya başladılar 😂
Sekerinannesi Kayraninannnesi bende bazen böyle heyecanlanıyorum işte söyleyeyim gitsin diye çok söylemek geliyo içimden ama sonra hemen vazgeçiyorum 🤭😋
Mom041 Sekerinannesi evet ben biraz telaş yaptım o da anladı beni rahatlattı. Güzel bir duyguydu. Korkmuştum çünkü ☺️
GamzeBaz Sekerinannesi ben ilk gebelikdi herkse dedim kürtajla sonlandı ama Bi kere dha hamile klrsam kımseye demiycm doğurana kadar bilmesinler nazara çok inanıyorum. Bi foto atsak aaa gene mi geziyorsunuz diyenler var siz düsünün.
Sekerinannesi GamzeBaz sizi çok iyi anlıyorum bende 6 haftalıkken herkese duyurdum ve sonuç hüsran 8. Haftada kaybettim o yüzden şimdiki hamileliğimde korkuyorum birine söylemeye en az ilk 3 ay bitene kadar saklıycaz:)
Aybigen Sekerinannesi 5 aylık olana kadar kimseye söylemedim 5. Ayda hastanede yatmam gerekti o zaman öğrendiler. Kimseye söylemek zorunlulugumuzda yok zaten nasıl geliyorsa içinizden öyle yaparsınız. Kendi anneme ben söyledim benim tarafim annemden öğrendi esimde kendi tarafına söyledi.
Morvy Sekerinannesi ben hiç beklemedim kan sonucumu aldım direk söyledik her iki aileyede doktora bile gözükmeden😂ama şimdiki aklım olsa önce kontrole gider öyle söylerdim😅
Cidemkisa Sekerinannesi vala biz ailelerimize hemen soledik onun dışındakiler zamanla öğrendiler kimse de hiç bişi demedi laf etmedi niye etsin ki
Sekerinannesi Cidemkisa ya laf etmeleri şöyle iş yapma yürüyüş yap onu yeme bunu ye falan gibisinden ben öyle şeylerden daralıyorum hemen hiç gelemem :)