Merhaba anneler dünden belli çok kötüyüm lütfen başına gelen yardım ettsin dün kontrolum vardı doktora gittim 30+3gunluk hamileyim nts girdim bebeğimin kalp atışı yavaş dedi suyun az alabilme imkanı kimiz var dedi öğleden sonra gel birdaha nts gir gittiğimde bu sefer kalp atışı sabaha göre daha iyi dedi bebeğin hareketlerini kontrol et Cumartesi ultrason gel dedi ben oğlumu kaybedicem diye çok korkuyorum lütfen bilgisi olan yardım etsin