Kızlar daha önce kan pıhtılaşması yüzünden iki düşüğüm oldu şimdi 4 haftalık hamileyim ve demin doktordan çıktım beni kan sulandırıcı iğneye başlattı günde bir tane.
İnternette bazı hikayeler okuyorum kan pıhtılaşması var kadında, iğne vurulduğu halde yine de düşük yapmış. Okuyunca korkuyorum.
Yani bu nasıl olur sonuçta sorun bulunmuş çözüm okmuş nasıl düşer..
doktorum dedi bu psikolojik kan pıhtısı heterozigot düşürmez. Biz iğne de vursak düşecekse düşer ama bu iğneleri ger gün bir tane vurulacaksın dedi. Yani anlamadım hem iğneyi şart koşuyor hem öyle diyor doktorları bazen anlamak zor :// ama bu hastalık düşüğe. neden oluyor tıpta olan bir şey.. açıkcası anlamadım ama bu hastalığı olup da iğne vurulup kucağına bebeğini alanlar oldu Yani çevremde falan internette de okuyorum.. doktor ne demek istedi sizce? Anlamıyorum Yani acaba iğneye bağlamasın psikolojik olarak rahat etsin diye mi dedi..