18 nisandada benim vardı unutmuş 😁 iş yogunluğu falan hamilelikten çok duygusallaştım ağladım sürekli 😁 sonra tabi dunyanım sonu değil ben hatırlarım aldı gönlümü bu dönem insanlar hem virüsten hemde iş yoğunluğunun derdinde unutursada bnim yaptım gibi çok üzülme 🙏