Caglacagla ben 21 haftalık gebeyim bu dediğiniz şey sürekli başıma geliyor, şuan sanırım 5.kutumu içiyorum ve 10 15 kez iğne yaptırdım. Bunları içinizi rahatlatmak için anlatıyorum. 🙂 Korkmayın bence ilaçlarınizi için ve ağır eşyalar kaldırmayin ve sürekli yatin bu mümkünse. Bir de ev felan sakın süpürmeyin. Ben en baştan beri bu dediklerimi yapıyorum doktorun demesi ile ve cok şükür kanama alanım kapanıyor. Dikkat ederseniz sizinki de geçer. Kaç mg lik ve günde kaç kere içiyorsunuz hapinizi acaba?