Selam kizlar gebelikte diyetisyene giden var mı varsa hamileliğin başında mi gitmeye başladınız yoksa ileri haftalarda mi ben hızlı kilo aldığım için gitmeyi düşünüyorum doktorumda fazla kilonun doğumu zorlaştırdığını söyledi var mı aramizda diyetisyen desteği alan ?