BilgehanRdvn Selamlar kızlar hem belden uyusup hem uyuma gibi bi şansımız var mı acaba belden uyusupta herseyleri duymak çok zor panik atagim var
Mlkrfk BilgehanRdvn bende de panikatakvar o yüzden doktoruma soracağım bı konuyu detaylıca öğreneceğim yanda anestezi doktoru ile görüşeceğim
rukiyeeefeee BilgehanRdvn sakşnleştirici veriliyo benim ikinci oğlumda öyle yaptılar çok oanik yaptım doktora sürekli müdahele etmeye çalıştım durun başlamayın hala uyuşmadı hissediyorum falan şeyler söyledim sonrasını hatırlamıyorum bi oğlumun ağladığını duyar gibi oldum az sonra da kendime geldim
ExcitedMom BilgehanRdvn genel anestezi tercih et istersen ama sakinleştirici de veriliyormuş ayrıca tansiyonuna herşeyine bakılıyor o sürede zaten öyle bi durum olursa uyuturlar genel anesteziye daha zor diyorlar ya. 😕
Meyraninannesi Bugün konuştum doktorumla. Belden yapıp bebek çıktıktan sonra sedasyon verip hafif uyuyabiliyolarmis. Ben kabul ederse başta uyumayı isticem bebek çıkarken uyandirsinlar gerisine katlanırım. İlk sezaryenim bu şekilde olmuştu.
Zafsim0801 BilgehanRdvn 17 gün önce oldum aslında hiç bişey hissetmiyorsun ama bende çok panik yaptım doktorun malzemeleri istemlerini duymak benim nabzımi yukselttu ilk defa kalbime söz geciremedimmm kulaklarımda arttı kalbim sakinlestirici yaptilar sonra
Zafsim0801 BilgehanRdvn aslında biz ne kadar gergin olursak bu hekimide etkiliyo ya ben kendimi çok sikmisimmm örneğin duydum da bu sozuuu bebeği cikartirken baya salladilar ama diyorum ya kesinlikle acı yok bikere daha doğum yapsam asla bu kadar korkmam ilk doğum olduğundan ,♥️😂