Yagmurogul Canımız anneler 💕 hazırlıklar bitti mi heyecanlı bekleyişler ne alemde 😍, kaçıncı haftada gelecek bebekler acaba hem çok merak ediyorum hem çok heyecanlıyım 🧿🦋
SutlacimiYedimmiBen Yagmurogul hazirliklar bitti. 36+3 haftaligiz ikinci oglumu bekliyoruz bugun hastane cabtami arabanın bagajına yolladim acil bi durumda birde cantalari unutmayalim😀 benimki sanki 37 38 arasi gelicek gibime geliyor bakalim kismet😊
Bsmlh Yagmurogul benım 36 ama ne olacağımız bellı degıl sancım var makat geliş 2.sezeryan bıraz daha dursun diye uğraşıyoruz 37+2 zorunlu sezeryan koymuştuk sancı olmasa bebegım iyiydi ama artık tarihimiz yok
Su123 Yagmurogul bizde bugün 36 olduk doktorum 38 de gelir inşallah bizi yormaz dedi inşallah sağlıkla doğsunlar🌸