Kullanici58 15+2 olarak ben de bir aydan fazladır bel ağrısı çekiyorum. Postlardan takip ettiğim kadarıyla magnezyum eksikliğinden oluyormuş. Ben doktoruma sorduğumda direkt fıtığın var mı dedi. Yoktu ama ağrım kalçama ve bacağıma da vuruyor açıkçası ben de şüpheleniyorum artık. 2 hafta sonra kontrolüm var bakalım o zaman netleşecek inşallah. 🌼