isimsiz1i çok güzel bir şey olmalı bebeğini hissetmek şu an hissedemiyorum küçük olduğundan dolayı evimde de malum ultrason cihazım olmadığı için 😂 ister istemez merak ediyorum acaba ne oldu ne yapıyor nasıl diye doktor da sağolsun 1 ay sonraya çağırıyor biraz erken çağırsa bu kadar sabırsızlanmam belki 😂😂