Ebru92 başından beri baş aşağı pozisyonda 32. de Kanala indi Protestan kullanıyorum ve ayakta kalmamaya çalışıyorum 36+3 olduk dikkat etmen lazım canım bebek büyüdükçe daha da aşağıya iniyor geçen hafta dayanandım gittim acil doktora az sancı çıktı mayısı görmek hedefimiz ama bakalım çoz zorlanıyorum her an çıkacak gibi .