Burcuckmk Haticeo 12. Haftada geçirdim canim ben ateş ve ağrım oldukca gunde 3 kere parol içebilirsin ben cok fazla su ve meyve tükettim onlar bana cok iyi geldi bol bol burnumu yıkadım tuzlu suyla vitamin almaya çalış bebege bi zarari olmadi cok şükür doktor vücut bu mikrobu bebeğe geçirmiyor demisti bana
ozlem3333 Ben geçirmedim ama gebe olup gecıren bol C vitamini,kemik suyu,paça tüketiyorlardı,,,,saglıklı beslenerek bol meyve sebze tüketerek inşaallah atlatırsınız cok cok geçmiş olsun 🙏🙏🙏