22anne33 Sevgili anneler , gebeliğimin 15. Haftasındayım aşırı duygusallaştım sürekli annemi görmek istiyorum sürekli yanında olmak istiyorum. Sürekli ona bir şey olacak korkusu var . Sizde de bu tür değişimler oldu mu ya 😩😩
duduatlas 22anne33 Hemde nasıl, durduk yere ağlıyordum annem aklıma geldiğinde. Şimdi annemin yanındayım, 18+5im bende :)
busraerdalll 22anne33 bende de ilk zamanlar olmuştu anneme birşey olursa ben ne yaparım diye durduk yere aklıma geliyordu😂