teachervera Kızlar baby shower yapmayı düşünmüyorum. Ama hamileliğime dair güzel anılar kalsın istiyorum. O yüzden güzel bir elbise alıp ablamın oturduğu sitenin bahçesi çok güzel orada fotoğraf çekinmeyi düşünüyorum. Bu elbise nasıl sizce? Trendyol da 217 lira
Burcuckmk teachervera cok guzel elbise canim bende resim çekinmek istedim ama eşim resim çekinmeyince hamilelik kabul olmuyor mu diyor 🙄 heves kalmadi valla 32. Haftam bitiyor hic resmim yok
Nurgull__ teachervera canımsın helal olsun sana her zaman güçlü ol İnşallah evladına hem anne hem baba olucaksın Allahım yükünü kolaylaştırsın her zaman İnşallah🙏🏼🌸
teachervera Alpaserdu Canım ben şimdi 25+5 im. Mayıs ayında düşünüyorum karnım çok çok da olmasın elbiseyi doğumdan sonra da giymek istiyorum