Merhaba kızlar adetime daha 4 gün var ama ben bu ay da tutmadığını biliyorum her zamanki normal belirtiler var çünkü yumurtlamayı da gördüm ama tutmadı demek ki yine bi de bu ay daha da kafaya taktım eğer kürtaj olmasaydım bebeğim bu haftalarda doğacaktı 😔 ondan mıdır bilmem çok üzgün ve mutsuzum 2 ay önce rahim filmi çektirdim doktor 6 ay bekleyin dedi ama beklemeyi hiç istemiyorum eşime aşılama yaptıralım diyorum 2 ay daha bekleyelm diyo onun tutacağı ne malum zaten kaç aydır tedavi görüyorsun diyo 4 aydır tedavi görüyodum ben bu ay bıraktım tekrar başlasam sıkıntı olur mu o hapların fazla kullanılması da iyi değilmiş diye duydum