Busegrkn ben zerre memnun kalmadm ilk gebeliğimde oraya gittm evet cok hastası olablir ama ne ilgi ne alaka ne bilgi ne ilaç hcbse adam konusmaya tenezzül etmiyor kan pıhtılaşmasından dolayı bebegm gelişmedi kalp atısı olusmadı ve beni kürtaja aldı 2. Hamileliğim su an ersin beye gidiyorm bu doktorum söyledi kan pıhtılaşmandan dolayı olusmamıs dedi ben şok olmustm 2.5 aylıktım kürtaj oldgmda