Hamisanne38 Biz 22 haftalık olduk ama daha öyle hareketlerini hissetmiyorum bı oğlum var buda kız olacak inşallah 🤲kız çocuğu geç oynar diyorlar doğru mu sizce oğlumu 3 aylıkken hissediyordum
34_21_23 Hamisanne38 yok kardeşim kız erkekle alakalı değil senin yapınla ve bebeğin kendine özgü hareketleriyle alakalı 😊 belki hissedebileceğin hareket olmuştur sen farketmemişsindir. Bi kaç hafta sonra çok net belli olur sende bilirsin zaten 😊 benim bebeğim kız 20. Haftada kendini dışardan bile belli ettirmişti
momsboys Hamisanne38 asıl kızlar cok gec oynarmıs canım erkekler çabuk hareket eder derler yanlıs duymuşsun kızlar nazlı😍 2. oglumu bekliyorum ilkini 14 ikincisini 18. haftamda hissettim suan 30+5 im her hareketini hissediyorum artık
Zeynep_ayaz Hamisanne38 cnm ben oglumu 16 haftada hissetmeye baslamistim hareketlerini suan kizima hamileyim 13 haftada tekmelerini hissettim kizim daha erken oynadi suan 26+3 oldum masallah roman havasi oynuyo kizcem 😁😍🧿🤲
Hmyraaa Hamisanne38 bende 21 haftalık kız beklıyorum inşallah benımkinin Zeynep_ayaz 21 haftalık olduk
Milenka Hamisanne38 ben 24+2 deyim İlk hamileliğim 23de hissettim. Bu hafta yine sakiniz Hareketler net değil Sağlık ocağında dinledi kalp atışları güzel.simdi yarım saat yurudum geldim bakalım haraket etmezse acile gideceğim. İnsan ister istemez endişeleniyor.
Gmsyusra Hamisanne38 benimde kızım olacak 18. Haftada nabız atışı gibi hafif hissediyordum. 19. Haftada daha güçlü hissetmeye başladım vuruyor gibi böyle ❤️ şimdi 20 haftalığız
Burcuckmk Hamisanne38 32+6 benimd3 kizim olucak ilk 21. Haftada hissettim haraketlerini ama cok hafifti zaman gectikce netleşti
Alyamm_ Hamisanne38 30+3 olduk ❤️ ilk bebegimi kızımı 18 haftalıkken hissettim aşırı hareketliydi gece gündüz hiç durmazdı sanki karnımda şimdi oğluma hamileyim kızıma göre daha az hareket ediyor ama hareketleri çok daha kuvvetli bazen canımı yakıyor bence hiç alakası yok aksine kızım daha hareketliydi.