Canerkan1 yok canım gebelik şekeri cıktı diyet yapıyorum bebeğim haftasıyla uyumlu gidiyor ama ben kılo almadığım için böyle duruyo 5 bucuk kılo aldım sadece ilk oğlumda 17 kılo almıştım 🤭onda baya büyüktü 8 haftadır hiç kılo almadığım için cok büyük durmuyor