Dlrcem Kızlar 22+1 haftalık hamileyim bugün genital bölgemde içerden birisi cimcikliyormuş gibi bi acı var. Normal mi korkmalımıyım Başına böle bişe gelen var mı ya 😞
Dlrcem [bilinmeyen] akıntımda var. Gebeliğimin başından beri enfeksiyon var. Antibiyotik kullanınca biraz rahatlıyorum. İlacı bırakınca 10 gün sonra tekrar ağrılarım başlıyo
Bgmsanat Ilaç kullanmadım bn hiç bebeğe zarar vermesin diye hamilelik başından beri ama bebek e bişey yapar mı idrar yolu enfeksiyon
Dlrcem Bgmsanat benim bildiğim enfeksiyonun verdiği zarar ilacın verdiği zarardan daha büyük. Ama doktorunuz ilaç vermediysede yapacak bişe yok zaten
Bgmsanat Dlrcem yarın kontorulum var ve 3 haftadır görmedim bi stresli haldeyim geçen hafta sol ve sağ kaşık ta bıçak batması gibi ağrılar oldu korktum ama herkes kanamam yk genişliyor bebek dedi bn korkuyorum yarın kotu bişey derse diye doktor
Ozgeyrsc Dlrcem idrar yolu enfeksyonu olabilir ilaç verir banada hamileliğimin başından beri oluyo aynı şekilde vajinamı biri sıkıyo gibi bi acı bol bol su iç ama günde 3 ltre
Dlrcem Bgmsanat korkma enfeksiyondandır o bendede öle oluyodu işte. 19. Haftada ilaç başladı antibiyotik.